Актьорът коментира видеото, скандализирало мнозина в социалните мрежи
„Лоша реклама няма, ако човек може да си я защити“. Това каза в ефира на „Здравей, България“ директорът на студентската телевизия „Алма Матер“. Коментарът му бе по повод клип за обявяване на кастинг за водещи и репортери в месията, които скандализира много хора в социалните мрежи. Във видеото Рахал приканва студентите да участват в конкурса за подбор на служители, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе. Само за 2 дни обявата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари в мрежата обаче потребителите питат така ли всъщност се става известен.
Реклама на студентската телевизия „Алма матер” възмути социалните мрежи
„Не очаквахме чак такъв ефект. Инвестирахме около 50 лева в този клип, а в момента той се върти по всички медии“, каза Рахал. И подчерта, че провокацията е била търсена. А самото видео определи като „пародия и скеч“.
„Телевизията съществува вече девета година, но досега никой не знаеше за нея“, коментира още директорът на медията.
Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.
Редактор: Маргарита Стоянчева