Достигането на политически послания до милиони хора трябва да бъде заслужено, а не купено, казват от компанията

Една от най-популярните социални мрежи в света - Twitter обяви, че забранява политическите реклами, съобщават АФП и БГНЕС.

„Взехме решение да сложим край на политическите реклами в Twitter на глобално ниво. Смятаме, че достигането на политически послания до милиони хора трябва да бъде заслужено, а не купено", заяви изпълнителният директор на компанията Джак Дорси.

Facebook и Instagram отново се сринаха

Решението на Twitter идва в момент, в който другият гигант Facebook е под натиск да въведе метод за проверка да достоверността на политическите реклами, които публикува.

Дорси каза, че детайли за забраната в Twitter, която трябва да влезе в сила на 22 ноември, ще бъдат оповестени малко по-късно, но ограничението ще важи както за послания на партии, така и за реклами на отделни кандидати.

Има ли политическа кампания в социалните мрежи?

„Не е справедливо партиите да не могат да рекламират, а отделните кандидати да могат. Затова спираме и техните реклами.", каза Дорси в Twitter.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.