Съвети от Игнат Арсенов, главен директор „Контрол на пазара” в Комисия за защита на потребителите

По време на коледните празници в Комисията за защита на потребителите са постъпили 24 сигнала и 65 запитвания по телефона.

Единият сигнал е за спа хотел във Велинград, в който обаче гостите не могат да се насладят на басейна. Случаят разказахме в ефира на NOVA. Оказва се, че въпреки обещанията, няма топла вода в басейните. От мястото за настаняване обясниха липсата на отопление в басейните с авария на водопровод, но не казаха кога евентуално тя може да бъде отстранена.

ПРАЗНИЧНИ ОФЕРТИ: Посрещане на Нова година срещу почти 13 000 лева

„В момента се извършва проверка. Спа центъра на хотела не е сертифициран. Това е нарушение на закона и ще бъдат предприети съответните действия”, обясни Игнат Арсенов, главен директор „Контрол на пазара” в Комисия за защита на потребителите .

„Разбира се трябва да кажем, че основните проблеми там са били свързани с водата. Свързани са с обективни обстоятелства, които не зависят от хотела. Имало е авария на ВиК мрежата, засегнат е част от Велинград, включително и други хотели”, обясни Арсенов.

ВРЕМЕ ЗА ВАКАНЦИЯ: Къде ще посрещнем новата година?

Той обясни още, че когато приеме една оферта за почивка, потребителят имат право на компенсация, ако не получи това, което му е обещано.

И тази година най-много оплаквания от страна на потребителите са били свързани с качеството на услугата, която са получили.

„Има и проблеми свързани с резервации, направени през социалните мрежи. Много трябва да внимаваме в социалните мрежи”, заяви Арсенов.  

Още гледайте във видеото