Третият сезон на най-оспорваното кулинарно риалити отбеляза впечатляващи резултати тази пролет

Забележителен финал беляза успешния трети сезон на Hell’s Kitchen България. Грандиозният кулинарен двубой между претендентите за титлата „най-добър професионален готвач 2020“. буквално завладя телевизионния ефир, достигайки до над 1,5 млн. зрители (Всички 4+). Според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България заключителната надпревара в Кухнята на Ада е проследена от 40,8% от зрителите в активна възраст, което е два пъти над резултата на втората по гледаемост телевизия по същото време.

Зрелищният кулинарен сблъсък между Атанас и Реджеп за голямата награда от 100 000 лв., оглави класацията за най-гледан финал в историята на българското издание на световния формат. Данните, отчетени от пийпълметричните системи[1], с които NOVA работи в периода на излъчването на предаването, показват, че последният епизод на трети сезон на Hell’s Kitchen България е финалът с най-висок аудиторен дял сред зрителите в активна възраст (18-49 г.) от старта на формата у нас през 2018 г. В очакване на окончателното решение на шеф Ангелов кой да бъде „шампионът“ в Кухнята на Ада, в най-напрегнатите последни минути аудиторният дял се покачи до над 44% сред същата целева група.

Реализирането на третото издание на Hell’s Kitchen България, в условията на извънредната ситуация на пандемия в страната, е своеобразен подарък за зрителите на NOVA, които имаха възможността да проследят докрай любимото кулинарно риалити. Извънредното положение промени ритъма на работа в Hell’s Kitchen, оставяйки най-популярния ресторант у нас без гости. Вследствие на въведените противоепидемични мерки, за първи път в историята на предаването майстор-готвачите изпълняваха поръчки по телефон. Кухнята на Ада продължи да работи в името на феновете, които с интерес проследяваха всички кулинарни предизвикателства.

„Емоциите под налягане“ за кандидат-шефовете и техния ментор в кухнята шеф Виктор Ангелов в третото издание на най-горещото кулинарно състезание в телевизионния ефир, привлякоха пред телевизионните екрани близо една трета от гледащите телевизия зрители на възраст 18-49 години. Разликата спрямо бТВ е 38%.

Тази пролет кулинарното риалити отбеляза и най-много достигнати зрители - средно за епизод над 1,2 милиона. Пийпълметричните данни сочат, че Hell’s Kitchen България затвърждава позицията си на предпочитано предаване сред кулинарните формати в родния ефир, нареждайки се и сред петте най-гледани от аудиторията в активна възраст (18-49 г.) периодични предавания през пролетния телевизионен сезон от 22 февруари досега. Спрямо сходния по жанр формат, излъчван по конкурентната телевизия, този сезон аудиторният дял на Hell’s Kitchen сред аудиторията в активна възраст е с 33% по-голям.

Според Google Analytics видеогледанията на предаването осъществени в платформите на Нова Броудкастинг Груп са над 2,6 милиона.

[1] Източници на данни: Nielsen Admosphere Bulgaria и GARB Audience Measurement Bulgaria