От днес до 26 юни всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 40 категории

Днес, 18 юни 2020 г., в 10:00 часа стартира гласуването в първия етап на 12-то издание на единствената потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. От днес до 26 юни (включително) всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 40 категории, като гласува за нея на онлайн адрес www.mylovemarks.eu. Сред номинираните телевизионни канали от портфолиото на Нова Броудкастинг Груп са: NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY, KINO NOVA; от сайтовете: nova.bg, dariknews.bg, vesti.bg; при радиостанциите - радио NOVA NEWS.

По време на този първи кръг потребителите избират своите любими марки в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Класацията се провежда в три етапа. Втори етап ще се стартира на 29 юни и ще продържи до 5 юли (включително), като в този период потребителите могат да гласуват за до 3 от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията. Третият етап стартира на 8 юли и ще продължи до 14 юли (включително). На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория. Във втори и трети етап, потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове няма да се отчитат! Официалният коктейл по връчването на сертификатите ще се проведе на 16 юли.

Потребителската класация „Любимите марки“ стартира своето 12-то издание

Инициативата се реализира за 12-та поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

За втори път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите. Освен класацията и церемонията по награждаване на брандовете и техните мениджъри, ще се проведе и дневно събитие, на което ще бъдат представени най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта - „BRAND TALKS” – The Second Branding Conference.