В КЗП има десетки такива сигнали

Фирми фантоми оставят „клиенти” без стоки и пари. Сред "ужилените" е и мъж от София, който си е поръчал врати от лъскав шоурум, но не ги е получил.

МЕСЕЦИ ПО-КЪСНО: "Майсторът" на мебели от Бургас продължава да мами хора

„В началото на октомври миналата година го посетих, за да закупя две врати. Изпратиха човек, който да извърши измерванията. Беше съставена работна карта и на 7 октомври подписахме договор за доставка и монтаж на вратите. Общата сума, която заплатих, е от порядъка на 900 лева. Договореният срок беше 14 работни дни. В края звъннах на телефона в шоурума и ми беше определена дата на монтаж един ден след изтичане на срока”, обясни в „Здравей, България” потърпевшият.

ИЗМАМА В ИНТЕРНЕТ: Мними търговци продават некачествени фитнес уреди

След това му поставили условие да плати допълнителна сума за допълнителни материали, иначе монтаж нямало да има. „Платих цялата искана сума с очакване, че ще спазят уговорката ни за монтаж. При поредното ми посещение след изтичането на срока приех монтажът да бъде извършен през седмицата след края му. Посочих дата, на която няма да съм в София. По-късно получих обаждане, че вратите ще бъдат поставени точно в този ден. Заявих желание да се откажа от договора и да ми бъде върната сумата”, обясни той.

НА ТВОЯ СТРАНА: Вредни ли са евтините слънчеви очила?

Измаменият мъж подал жалба към Комисията за защита на потребителите. Оказало се, че не е единственият. „При нас има десетки жалби с подобен сценарий. В конкретния случай направихме проверка в търговския обект и се оказа, че той вече се стопанисва от друга фирма. Те работят с друг касов апарат и не можем да предявим жалбата”, обясни Игнат Арсенов от КЗП.

Още по темата гледайте във видеото

За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.