Най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп беше отличена с награда „Златно сърце“

Нова Броудкастинг Груп получи поредно признание за социално отговорната инициатива ПРОМЯНАТА в наградите „Златно сърце”. Отличието в категория „Медиите и социалните каузи“ на Годишните награди за корпоративна социална отговорност беше присъдено за специалното издание на конкурса, което се фокусира върху децата и младежите, най-тежко засегнати от COVID-19 кризата.

През изминалата година най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, в партньорство с Reach for Change България – ПРОМЯНАТА помогна на 2538 деца и техните семейства да останат здрави и образовани, въпреки последствията от глобалната пандемия.

Комбинацията от грант, нефинансова и медийна подкрепа са успели да допринесат и за развитието на организационния капацитет на финалистите през 2020 г. –  “Амалипе”, “Бъдеще за децата”, “Национална мрежа на здравните медиатори”, “Подарете книга” и “Първи юни”.

За ПРОМЯНАТА

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 200 000 деца и младежи от цялата страна да са здрави, да се развиват от най-ранна възраст, да имат по-качествено образование и да получат равен старт в живота. Специалното издание на ПРОМЯНАТА през 2020 г. се осъществи в партньорство с ING, Аурубис България, NN България.