P&G България и Фондация „Детски книги” превърнаха в по-зелено и по-красиво място двора на основно училище „Олимпи Панов” в Русе

P&G България и Фондация „Детски книги” превърнаха в по-зелено и по-красиво място двора на основно училище „Олимпи Панов” в Русе. Това е второто от пет учебни заведения, включени в кампанията „Да засадим въздух за нашите деца“, която има за цел да направи 5 училищни двора в България по-зелени, за да могат учениците да дишат малко по-добър въздух.

Благодарение на това партньорство, училището получи специализирана литература с екологична и STEM насоченост (Science – Technology – Engineering – Mathematics), чрез която децата да осмислят по-добре нуждата от опазване на природата, да адресират проблемите на своето населено място и да открият работещи решения за защита на околната среда.

До септември 2023 година още четири училища ще имат по-добри и по-красиви зелени площи в дворовете си. След софийското 199 Основно училище, облагородени ще бъдат дворовете на ОУ „Олимпи Панов” в Русе, 95 СУ „Проф. Иван Шишманов” в София, Френската езикова гимназия „Антоан дьо Сент-Екзюпери” в Пловдив и 5 ОУ „Митьо Станев” в Стара Загора. Всички училища са част от мрежата от читателски клубове „Бисерче вълшебно” – инициатива на Фондация „Детски книги”, целяща да насърчи четенето и клуб на запалени читатели с отношение към заобикалящия ги свят.

Кампанията „Да засадим въздух за нашите деца” стартира на 30 март тази година за пръв път в България. За всяка покупка между 30 март и 30 април 2023 година на продукти на P&G от популярни марки като Ariel, Fairy, Lenor, Head & Shoulders, Gillette, Pampers и други, компанията дарява в полза на Фондация „Детски книги“ с цел създаване на зелени площи в 5 български училища.

P&G и нейните марки се ангажират да използват своя глас, обхват, иновации и опит, за да помогнат на хората да водят по-устойчив живот. „Това е нашият дом“ е призив за действие да се обединим и да помогнем на планетата – нашият дом. Марките на P&G като Ariel, Fairy, Lenor, Head & Shoulders и Gillette могат да помогнат с продукти, които улесняват устойчивия избор без компромис с ефективността. Компанията също така цели да продължи да намалява въздействието на дейността си върху околната среда, постигайки или надминавайки целите си до 2030 година – да постигне нулев въглероден отпечатък, да има 100% рециклируеми или преизползваеми опаковки, както и да съкрати употребата на чиста пластмаса на половина.