Тя се казва „Гастрономически пътеводител”

МЕТРО България представи инициативата Гастрономически пътеводител, чиято цел е да покаже богатството на българската кулинарна история и автентичните български продукти. През целия септември МЕТРО България и МЕТРО Академия обединяват усилия с местни ресторантьори, за да създадат заедно съвършенство в чиния.

От 2017 г. МЕТРО България с гордост развива програмата "Отгледано с грижа в България". Вече шеста година търговецът на едро търси и популяризира малки и средни български производители, чиито продукти съчетават доказано качество, произход и отговорност към околната среда.

Програмата е естествено продължение на Фестивал на розовия домат, като продължава фокуса върху традиционните български вкусове. В контекста на sCore стратегията, МЕТРО дава повече гласност и на ресторантьорския сектор, който пази кулинарните традиции и помага те да оживеят под формата на модерни и традиционни гастрономически български шедьоври.

„Традициите в българската национална кухня се предават от поколение на поколение и запазват духа на историята и културата. Доказателство е розовият домат, който присъства на българската трапеза повече от век. Вярвам, че заедно с верните ни партньори от ресторантьорския сектор ще успеем да потопим хората в палитрата от вкусове, които пресъздават душата на България. Защото всяка хапка е пътешествие към нашата история, нашите страсти и нашата неповторима природа“, каза Ива Тафраджийска, ръководител Корпоративни комуникации в МЕТРО България.

В кампанията се включват ресторанти от над 30 населени места, като всеки от гостите им, посетил ги в периода 1 - 30 септември и участвал в активностите, ще има шанса да спечели една от трите награди, а именно - керамично барбекю на дървени въглища или един от два ваучера за изживяване на стойност от 250 лв. Ще бъдат раздадени и 10 подаръчни ваучера от игра във Facebook страницата на МЕТРО Академия, всеки на стойност от 100 лв. за вечеря в някое от заведенията, част от кампанията.

Ресторантите, желаещи да участват в кампанията, трябва да създадат и включат в менюто си традиционни или модерни ястия (едно или повече) с главен герой розовия домат в съчетание с краставици сорт “Гергана”, млечни изделия, еленски бут и свински врат с марка METRO Chef, които могат да закупят при преференциални условия. Най-добре представилите се в кампанията ресторанти ще получат награди от МЕТРО България.

От 2022 г. МЕТРО България изпълнява стратегията sCore, която обхваща периода 2022-2030 г. и е базирана на 6 ключови стълба – грижа за служителите, асортимента и веригата за доставки, ценово лидерство, преустройство на магазините и устойчива удовлетвореност на клиентите. Българските продукти заемат все по-голяма част от асортимента на търговеца. Именно затова компанията за поредна година насочва вниманието към родния вкус, претворен през кулинарните изживявания. Заповядайте да опитате истинските съкровища на българската кулинария в ресторантите от Гастрономически пътеводител.

За МЕТРО България

МЕТРО България - най-голямата компания за търговия на едро, оперираща на българския пазар от 1999 година, обслужваща клиенти от хотелския и ресторантьорския бизнес, търговци и фирми. Компанията управлява 11 магазина, както и 1 снабдителна база, с 2000 служители.

Хиляди професионални клиенти на МЕТРО България разчитат на продуктовата компетентност и качествените услуги на компанията, за да осъществяват успешно своя ежедневен бизнес. Отговорността е заложена в начина, по който МЕТРО осъществява дейността си - създавайки споделена стойност за общностите чрез своята ESG стратегия.