Branded promo end-board

Branded promo end-board

Брандираното промо има за цел да подчертае връзката между спонсор и ТВ съдържанието на предаването. Дава възможност да се представят продуктите или услугите на рекламодателя. Този вид реклама позволява на спонсорите да се асоциират с конкретни телевизионни програми и да увеличат видимостта си пред аудиторията, която следи тези предавания. Необходимо е обозначаване с надпис: „РЕКЛАМА“.

 

 

 

Продължителност: Продължителност: промо на програма /предаване с до 7‘‘ имплементирани имиджови елементи на рекламодател, които могат да носят рекламно послание

Специфики: без звук, без глас​
*изисквания съгласно ЗРТ-
**методически указания на СЕМ -
Ценообразуване:  брутна цена за 30” x 90%

Необходими материали: работни файлове на принт визии