Създателките на платформата споделиха за бъдещите си планове

Дни след голямата победа на платформата предлагаща възможност за по-добро качество на живот за майките на деца с увреждания - "Оле Мале" в четвъртото издание на ПРОМЯНАТА - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change България, създателките ѝ Елисавета Белобрадова и Красимира Хаджииванова гостуваьа в "Здравей, България". Там двете разказаха за своите бъдещи планове след награждаването  

"Една от основните ни цели през 2018 година е да проведем серия от обучения в цялата страна и едни от най-активните ни и талантливи майки да обучат други майки, които имат умения, но не са ги усъвършенствали още. Освен това имаме и много по-грандиозна идея, която ще отнеме малко повече време, за да се осъществи - тя е да свържем бизнеса с майки, които имат умения в други области. Така компании, които искат да аутсорснат дадена дейност, ще направят възможна надомна работа за майки" - разказа Красимира за плановете на "Оле Мале" през 2018 г.

По темата

 "След първи март смятаме да стартираме и друга инициатива - работа с водещи български дизайнери, които ще даряват свои модели и ще създават прототипи на продукти. Така майките ще могат да изработват и тях" - пък сподели Елисавета. 

Рекордните над 64 хиляди гласа в онлайн гласуването определиха тримата финалисти тази година. В предпоследния етап – онлайн гласуване, което се проведе между 16 януари и 5 февруари - публиката имаше възможност да подкрепи своя фаворит сред петимата финалисти в конкурса – Оле Мале, Маргаритка, Живот на Килограм, Сингъл Степ и MindHub. Гласуването завърши с рекордните 64 060 гласа и класира на финала Оле Мале, Сингъл Степ и Маргаритка, които получиха най-много гласове. На 12 февруари те се изправиха пред последното препятствие - журито. И то не едно, а цели две. Последната дума имаха децата. 

Освен финансовата подкрепа и петимата финалисти - Оле Мале, Сингъл Степ, Маргаритка, Живот на килограм и MindHub, стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.

РОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за четвърта поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на почти 36 000 деца и младежи от цялата страна.