Здравейте; Пиша ви относно целодневни спирания на тока през зимата в карето ул. "Опълченска" - ул. "Клокотница" - ул. "Странджа" - ул. "Охрид", където голяма част от домакинствата се отопляват на ток; На 22.11.2018г. токът беше спрян от 9,00-18,00 часа. 

На запитването ми на посоченият телефон в сайта на ЧЕЗ, девойката беше любезна, но изключително неадекватна и неинформирана. Предложи ми да пиша в сайта на дружеството и да дам предложение за по-добра организация. 

Притеснителното е, че на 29.11.2018 г. предстои отново спиране на тока за цял ден, ако се съди по хвърлената във входа бележка /не е залепена на видно място, а хвърлена между рекламни брошури и сметки/. Във въпросната бележка пише, че токът отново ще бъде спрян планирано и че това се прави веднъж на три години, което е пълна лъжа - всяка година в студената част на годината има подобни спирания. Питането ми е, поради каква причина се спира тока в отоплителния сезон за толкова продължително време и толкова често, и как ЧЕЗ ще компенсира своите абонати за това, че спира заплатената услуга в отоплителния сезон за толкова продължително време и толкова често. В района има много семействата с деца и/или възрастни хора.  Аз самата съм изключително притеснена, защото възрастният ми баща е по цял ден в къщи, има сериозно кардиологично заболяване, вкл.високо кръвно налягане, което много се влошава от ниските температури. Още повече, че в края на седмицата по синоптична прогноза дават сериозно застудяване и минусови температури, а цял ден няма да има ток /отопление/. Моля за съдействие, с цел изясняване на ситуацията и преди всичко за извършването на въпросните планирани спирания в някакво по-адекватно време.