Тази седмица в българския ефир стартира новата кампания на марката Heineken

Тази седмица в българския ефир стартира новата кампания на марката Heineken, посветена на отговорната консумация. Рекламният клип със заглавие “Sunrise belongs to moderate drinkers” („Изгревът принадлежи на онези, които консумират отговорно”) се реализира под шапката на Heineken®, най-международната премиум бира на световно ниво.

 

Тази инициатива е неразделна част от глобалната кампания, спечелила редица награди – “Open Your World”, и цели да мотивира консуматорите по един вдъхновяващ начин да бъдат отговорни. „Загорка“ АД пуска тази рекламна комуникация на локално ниво неслучайно в навечерието на празничните дни.

 

По този начин компанията иска да предизвика вниманието на потребителите и да наблегне на посланието, че около празниците всички трябва да сме умерени. Милиони хора вече видяха рекламния клип, който бе представен на глобално ниво в YouTube-канала на Heineken®, във фен страницата на марката във Facebook, както и на сайта Heineken.com.

 

Кампанията е израз на възможността и отговорността на марката да насърчава отговорното консумиране. Този подход се различава от традиционните начини за предаване на посланието за умерена консумация и показва, че съществува и отговорен модел на поведение, което може да бъде едновременно вдъхновяващо и добър пример.

 

“Sunrise belongs to moderate drinkers” се осъществява посредством различни онлайн и офлайн медийни канали, като силният акцент е върху социалните мрежи. В 85-секунден клип, наречен “The Sunrise”, легендарният герой на Heineken® демонстрира как забавлението може да е пълноценно дори и ако откажеш любимата си бира и я замениш с бутилка вода. Това поведение илюстрира идеята, че няма граници, когато познаваш своите такива. С кампанията международната марка цели да покаже, че потребителите могат да се наслаждават на Heineken® умерено и все така да общуват с приятелите си и да откриват нови преживявания.

 

Кратки факти:
* Рекламата е разработена от водещите комуникационни агенции Publicis International и AKQA.
* Заснета е в Лондон и е режисирана от талантливия Фредрик Бонд.
* Във видеото “The Sunrise“ участва звездата Audrey Napoleon – едно от най-популярните дамски имена от международната DJ сцена и представя нейното парче „#MYSUNRISE“.
* Кампанията стартира на глобално ниво с тийзър в 4 различни точки по света – Лондон, Хо Чи Мин, Рио де Жанейро и Сан Франциско.  Там консуматорите откриха специални кресла на топ локации, които предлагат най-добрата гледка към изгрева. Така феновете на Heineken се включиха в популяризирането на кампанията, като изпращаха снимки на красивите изгреви с hashtag #mysunrise във Facebook страницата на марката
* за повече информация относно програмата “Enjoy Heineken Responsibly”: http://www.enjoyheinekenresponsibly.com/

 

*Платена публикация