NOVA затвърждава позицията си на предпочитана медия и през втората част на есенния сезон 2 в 1

На националния празник на България 3 март, в най-гледаното телевизионно време, зрителите избраха NOVA. Това направиха над една четвърт от българите на възраст 18-49 години и бяха с 29% повече от зрителите на втората по гледаемост телевизия bTV по същото време. С над 40% повече бяха и зрителите от активното градско население 18-49 години и жени 25-54 години. Най-младите и труднодостъпни 18-34 години имаха надмощие от 16% пред  втората по гледаемост телевизия bTV.

"Аз обичам България” се завърна на екрана с изключителен успех, като 60% повече по българите на възраст 18-49 години са предпочели на Националния празник 3 март най-родолюбивото предаване, в сравнение с втората по гледаемост телевизия bTV. За активното градско население в същата възрастова група разликата е още по-голяма, като 76% повече от зрителите са избрали NOVA пред bTV. 

Резултатите на трети сезон на най-успешния сериал на медицинска тематика у нас продължават да растат. На националния празник 3 март "Откраднат живот: Възмездието" постигa най-високия си аудиторен дял за сезона, като е гледан от 28.2% от активното население на възраст между 18-49 години и от 32.9% от активното градско население на същата възраст, което е с 51% повече от втората по гледаемост телевизия bTV.