Вижте какво още каза инж. Ясен Ишев от Научно-техническия съюз по транспорта

„Пътната мрежа у нас по принцип е недофинансирана, а всяко недофинансиране води до по-рядко слагане на маркировъчна боя, както и до по-редки случаи, в които се взимат мерки за оправяне на участъци с концентрация на ПТП-та”. Това заяви инж. Ясен Ишев от Научно-техническия съюз по транспорта.

„Пътната мрежа, която трябва да бъде в добро състояние е около 85%. В момента у нас около 60-65% са в добро състояние. Не съм сигурен дали и този процент реално е такъв”, каза още той.

Продължава разследването на тежката катастрофа на „Струма”

Относно трагедията на АМ „Струма”, Ишев коментира: „Чухме много мнения на колеги за това, че трябва да има осветляване на магистралата, за слагане на буфери, за по-добра маркировка и по-добро знаково пространство – всички те са прави. Всичко това е допринесло да се случи тази огромна неприятност”.

„За съжаление, нас като одитори по пътна безопасност не ни канят в инспекциите, за да им кажем какво трябва да се направи. Първо трябва да се сложат необходимите знаци, макар че в тази част на денонощието може и да не се видят добре. Добре е там да се сложи буфер, както и от новия тип мантинели”, посочи Ясен Ишев.  

Разказите на двама от свидетелите на трагедията на „Струма” (ВИДЕО)

„Ние сме хора, грешим, но пътят трябва да бъде предвидим и да ни щади, така че дори и да сгрешим, да не се случи това, което се е случило”, категоричен беше той.

Целия разговор гледайте във видеото.

ГЕРОЙСТВО: Кой е пътникът, спасил оцелелите от горящия автобус

ВСИЧКО ЗА ЖЕСТОКАТА КАТАСТРОФА НА АМ "СТРУМА" ЧЕТЕТЕ ТУК

За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУКiOS (Apple) ТУК и HUAWEI AppGallery ТУК.