Снимки: БГНЕС
Министърът подчерта, че няма никакъв шанс тунелът да е с 4 платна, защото мостът няма да ги понесе
"По тунела под Шипка никога не е спирало да се работи, не е имало забавяне. Имаме писмо, с което сме поискали да бъде потвърдена офертата. Макар и формално, по телефон, имаме потвърждение от фирмата-изпълнител, че проектът ще се строи". Това заяви в Габрово министърът на регионалното развитие и благоустройството Гроздан Караджов, който участва в дискусия за строежа на тунела.
Министърът допълни, че съоръжението тепърва ще се проектира през следващите 8 месеца от избрания изпълнител, на базата на одобрен идеен проект.
Караджов подчерта, че няма никакъв шанс тунелът да е с 4 платна, защото мостът няма да ги понесе.
Караджов: Никога не е било възможно „Хемус” да се построи до 2024 г.
„Нямам право по закон да искам корекция на цената. Единственото, което могат и изпълнител, и възложител да направят, е да приемат резултата от конкурса, както и обжалванията пред КЗК и ВАС, които са приключили в края на миналата година”, уточни Караджов.
Той заяви още, че има три проекта за пътища по програма „Транспортна свързаност”- за АМ „Струма”, в частта за Кресненското дефиле, високоскоростният път Русе - Велико Търново и тунелът под Шипка.
За тази година има осигурени средства за ново строителство за трите проекта, включително и за участъци от АМ „Хемус”, за пътища Видин-Ботевград.
За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК, iOS (Apple) ТУК и HUAWEI AppGallery ТУК.
Последвайте ни