Неуспешното пускане на етикета се случи преди горещо очакваното въвеждане на обновен абонаментен модел

Twitter представи нов сив "официален" етикет за някои високопоставени акаунти. Почти веднага обаче компанията се отказа от тази своя инициатива.

"Току-що го убих", написа Мъск само няколко часа, след като новият етикет беше добавен към правителствени акаунти и към такива на големи компании и медии.

Мъск продаде акции на Tesla за 4 млрд. долара

"Моля, имайте предвид, че Twitter ще направи много глупости в следващите месеци. Ще запазим това, което работи, и ще променим това, което не работи", добави най-богатият човек в света, за да обясни обратния завой.

Внезапната промяна на решението ще доведе до допълнително проучване на плановете на Мъск за Twitter, седмица след като той уволни хиляди работници и предизвика огромен спад на разходите на рекламодателите, които са предпазливи по отношение на посоката на развитие на сайта.

Мъск към американците: Гласувайте за републиканците на междинния вот (ВИДЕО)

Неуспешното пускане на етикета се случи преди очакваното въвеждане на обновен абонаментен модел, при който известната синя отметка на сайта ще бъде достъпна срещу такса от 7,99 долара. Знакът доказваше автентичност на даден акаунт и се появиха съмнения, че публични личности или медии ще плащат за нея. 

Мъск пое контрола над Twitter след продължителна съдебна битка, в която магнатът се опита да се откаже от сделката. Във вторник стана ясно, че е продал акции на Tesla на стойност 4 млрд. долара, за да плати за сделката, при която е поел дълг за милиарди долари. Идеята за абонамент за 7,99 долара се разглежда като един от начините за преодоляване на загубите. Миналата седмица Twitter уволни половината от своите 7500 служители, което според Мъск е било необходимо, тъй като компанията губела по четири милиона долара на ден. 

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.