ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с Фондация Reach for Change България от 2014 г. насам. Тя има за цел да подобри живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да осъществят идеите си на практика.
Изданията на инициативата до момента дадоха шанс на 134 организации да развият своите идеи и да подкрепят над 360 000 деца и младежи от цяла България.
Всяка година Нова Броудкастинг Груп инвестира 190 000 лв. в инициативата и осигурява медийна подкрепа за всички финалисти, а служители на компанията консултират социалните предприемачи, за да споделят бизнес опит и да им дадат стратегически съвети.
Мисията на Фондация Reach for Change е да отключи силата на иновациите и предприемачеството, за да създаде по-добър свят за децата и младежите. Фондацията е основана през 2010 г. в Швеция и до днес е подкрепила над 1000 социални предприемачи в своите Инкубатори в България и още 15 държави в Европа, Азия и Африка.
За последните девет години ПРОМЯНАТА получи над шестнадесет отличия за своя принос в развитието на благотворителността и за иновативния си подход. Сред тях са голямата награда на Българския форум на бизнес лидерите за “Инвеститор в обществото”, наградата на Министерство на труда и социалната политика за “Социална иновация, свързана със социално включване”, награда от Национална мрежа за децата за “Кампания и социална иновация”, три пъти носител на наградата за “Най-устойчива дарителска кампания” на Български дарителски форум”, носител на наградата за “Доброволческа инициатива” на фондация “Лале” и Национален алианс за работа с доброволци, първо място в категория "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел" на наградите на Българска асоциация на ПР агенциите. През юни 2023 г, ПРОМЯНАТА беше отличена като победител в категория Лидер на промяната в наградите за благотворителност “Златно сърце”.
Важен е не само броят на наградите, а фактът колко различни организации и институции оценяват инициативата – от медии, през министерство/държавни институции и някои от най-големите НПО мрежи до най-влиятелните бизнес и дарителски асоциации.