За Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change България социалното предприемачество е един от най-ефективните и устойчиви инструменти за справяне със социалните проблеми и предизвикателства на обществото ни. То съчетава прагматизма на бизнес подхода със задълбочеността на социалната работа, за да постигне дълготрайна промяна и да осигури по-добро бъдеще за нашите деца. По тази причина за осма поредна година конкурсът за социални предприемачи ПРОМЯНАТА търси хора и организации с предприемачески дух и силна мотивация, намерили решение на важен социален проблем на децата и младежите в България.

Между 15 юли и 30 август получихме 111 кандидатури от цялата страна. Те ще преминат през седем етапа на селекция, сред които оценка от служители на Reach for Change и Нова Броудкастинг Груп, независими експерти, деца и младежи. Публиката ще може да подкрепи своя фаворит в рамките на онлайн гласуване през ноември. Победителят ще бъде обявен на 9 декември.

Големият победител ще получи безвъзмездно финансиране в размер на 30 000 лв., а още четирима финалисти - по 10 000 лв. И петимата ще спечелят място в Акселератора на ПРОМЯНАТА и ще получат обучения и индивидуални консултации, които ще им помогнат да развият своя бизнес модел и да постигнат възможно най-голямо положително въздействие върху живота на децата. Те ще получат и допълнителна медийна подкрепа и рекламна кампания на стойност 30 000 лв. в телевизионните канали на Нова Броудкастинг Груп.