Пилотният епизод привлече 34% от зрителите сред активното население (18-49 г.)
Пилотният епизод на премиерния за България формат „Шеф под прикритие” стартира изключително успешно.
Предаването привлече 34% от зрителите сред активното население (18-49 г.), което е с една трета повече зрители спрямо втората медия (дял – 25.5%), в часовия слот 20:57-21:56 ч.
Още по-категоричен е успехът на първия епизод сред градското население, където предаването достигна до 37.5% (18-49 г. градско) – с над 15 пункта повече зрители спрямо втората медия (дял – 21.8%).
Това е поредният успех на медията, която бе категоричният избор на зрителите за цялата 2015 година (18-49 г.).
Във втория епизод шефът на Walltopia, една от най-популярните фирми за производство на стени за катерене, влиза под прикритие в своята компания.
Още любопитни новини за „Шеф под прикритие” следете на Facebook страницата на предаването, както и на уебсайта на Нова телевизия.