Компанията разполага с над 60 офиса в цялата страна, а на разположение на клиентите са повече от 750 служители и сътрудници

В началото на ноември 2019 г. ПРОФИ КРЕДИТ България отпразнува своята тринадесета година от стъпването на българския пазар. Компанията е част от международната финансова група Профиреал Груп, която оперира на още четири пазара в Европа - Чехия, Словакия, Полша, Русия, а от скоро и на един азиатски, във Филипините. За 13 години в България, ПРОФИ КРЕДИТ разполага с над 60 офиса в цялата страна, в които на разположение на клиентите работят повече от 750 служители и сътрудници.

С откриването на нов Кол център във Велико Търново през септември 2019 г., фирмата разкри нови работни места за 20 служители и заяви намерението си да бъде още по-близо до своите настоящи и бъдещи клиенти.

Нова услуга, която ПРОФИ КРЕДИТ България прибави в портфолиото си през настоящата година, е възможността клиентите на компанията да получават своите пари на заем на касите на Изи Пей в цялата страна. На каса се изплащат суми до 1000 лева, като тази опция добавя още над 2 400 обекта, от които кредитополучателите могат лесно да усвоят кредита си, в рамките на 30 минути след подписване на договора.

Вече пет години ПРОФИ КРЕДИТ подпомага фондация "За Нашите Деца". За изминалата година компанията е дарила безвъзмездна финансова помощ, с която близо 1 200 деца и техните семейства са имали възможност да подкрепа в трудни за тях моменти. През годините служителите на ПРОФИ КРЕДИТ България са се превърнали в посланици на каузата и активно участват в различни инициативи на фондацията "За Нашите Деца".

Желанието на компанията да даде подкрепата си за благотворителни каузи, които се ангажират с актуални социални проблеми, я направи част и от кампанията "Капачки за Бъдеще". Служителите събраха над 50 килограма капачки, чрез които да бъдат осигурени средства за животоспасяващи кувьози за недоносени бебета.   

Стремежът на ПРОФИ КРЕДИТ България е да намира и предлага решения, които да удовлетворяват по възможно най-добрият начин индивидуалните нужди на клиенти, с което да им дават стимул и сигурност да предприемат необходимите стъпки към внасянето на положителна промяна в живота си.