Преди това около сатирата се разигра грандиозен скандал с кибератака

Близо 18 милиона долара спечели филмът „Интервюто" в дебютния си уикенд, след скандала около приписаната на Северна Корея кибератака срещу „Сони пикчърс", предаде БТА.

 

Над 15 милиона долара е печалбата от онлайн продажби и 2,8 милиона долара от продажбата на билети в ограничен брой киносалони в дебютния си уикенд.

 

„Сумата е впечатляваща", казва боксофис анализаторът Джеф Бок.

 

Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен-ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото ѝ разпространение, което „Сони пикчърс" отмени заради отправените от хакерите заплахи.

 

От филмовото студио оповестиха, че сатирата „Интервюто" е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на „Сони пикчърс". 

 

Комедията с бюджет от 44 милиона долара с участието на Сет Роугън и Джеймс Франко излезе на екран миналия четвъртък в 331 независими киносалона. По данни на „Сони пикчърс" лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три  дни от дългия празничен уикенд. Много посетители и собственици на киносалони са споделили, че са подкрепили „Интервюто" в името на свободата на словото.