Здравейте!

На 29 декември баща ми изпраща колет от Видин за Несебър. Преди да го изпрати пита служителката там дали ще бъде получен преди празниците. Служителката отговаря, че пощите ще работят и на 31 декември до 13 часа. Така и не се е информирала, че на 31 декември няма да работят всички офиси на пощите. На 30-и отивам да си получа колета в пощата в Несебър. От там ме изненадаха, че колет на моето име няма. Звъняха и в другия клон, но и там не беше. Ходих и до пощата в Слънчев бряг, да не би случайно там да е оставен, защото и това се случва, но и там го нямаше. След като се прибрах потърсих в сайта на пощите номер на офиса им във Видин. Служителката ми отговори че от тях  изпратен и е получен в Монтана и вината за забавянето е там, те имат подписани документи. За мен това е чисто прехвърляне на вината. След многократни опити да се свържа с пощите в Монтана, от там ми отговориха, че колета ми е при тях. Останал е, защото според тях пътищата били затворени и колата за София не е изчакала да пристигне колата от Видин. Казах на служителката в Монтана, че след като няма да го получа преди празниците, искам да се върне във Видин. Отговора беше че колата за Видин е тръгнала и ще трябва да остане за 5 януари.Пробвах с куриер да си взема пратката, но от пощата ми поставиха точен час за взима една пратка и куриерите нямаше как да го вземат точно в този час. При последния разговор се разбрахме, че да бъде изпратен по реда и на 31-и да ми звъннат от Бургас като пристигне при тях. Служителката в Монтана си записа номера ми и трябваше да го запише на колета и да го предаде в Бургас и след това да ми върне обаждане. Така и не ми върна обаждане, а при опитите да се свържа отново с тях, никой не вдигаше телефона. От снимките е видно, че няма записан номер върху колета. На 31 никой не ми се обади от Бургас, нито си вдигаха телефона като им звънях. Така и колетът остана при тях до днес, 5 януари. Днес си го взех като беше в безобразно състояние. Служителката в Несебър ми каза, че най-вероятно нещата са развалени, защото и разписката, която трябва да попълня, беше цялата изцапана. На снимките е видно как си получих пратката. Като го взех се носеше невероятна миризма. Трябваше да им го върна обратно във Видин или Монтана на служителите от пощата, да им предложа те да използват продуктите. След тези препятствия и взимане на колета след едноседмично пътуване в страната, звъннах в Монтана. Не знаех, че номерът, който е в сайта им, всъщност е централа. Обясних какъв е проблемът и жената каза, че не знае с кого съм говорил и ще ме прехвърли към служител. В този момент я чух, че се провикна на Нешева или нещо подобно и каза, че я търсят от Несебър. Тази госпожа каза, че не иска да разговаря с мен и да предадат, че я няма. Що за наглост е това. Много добре знае за какво я търся и се крие. Накрая имаха наглостта да ми затворят телефона. Понеже съм упорит ги набрах отново. Опитаха се пак да ме преметнат. Дадоха ми номер по техните думи на началника си. Този номер се оказа на Директора на централните пощи в Монтана. Жената ми обясни, че това не е към нея и отново ме прехвърли към друг. Даде ми номер на началника на колетното. Звъннах на него, но уви ми затвориха. След малко ме потърсиха от друг номер. Оказа се, че е началничката и че първият номер и е бил личен. Като я попитах какво се е случило с колета ми, се оправда този път с Бургас. Оказа се, че продължителните разговори, над 30, съм провел с нея. Така ли трябва да изпълнява задълженията си началника? Тя си изми ръцете с Бургас, че никой не вдигал. Ако е така, защо тогава имат служебни телефони и те са обявени в сайта им. На 30 декември звънях и в София в централата. Исках да разбера защо служителите не знаят работното си време и предават грешна информация на клиентите си. Госпожата ми каза че било публикувано в сайта кой офис кога ще работа. Първото, което е, че не всеки клиент има компютър и интернет, за да проверява работното време на пощите. Второто, което е, служителите трябва да са уведомени за това и да предадат на клиентите си. Госпожата ми каза, че не отговаря за това.

Явно е такава организацията. Никой нищо не знае, никой нищо не прави и накрая взимат заплати и взимат пари от хората за пратки, които хората си взимат в неописуемо състояние в комбинация с "приятен" аромат. Добре, че имах възможност и посрещнах празника като хората, защото ако трябва да се разчита на пощите, човек жив да го оплачеш. Ще му изпратят продукти, които ще пътуват една седмица и накрая ще си ги получи развалени.