Милена Пекарева-Ненчева
Здравейте, пиша до Вас, защото съм огорчена, отвратена и още хиляди други термини, които мога да спомена. Живея в кв. Редута в София. Единствената връзка до центъра на града, от нашия квартал, е не безизвестната линия 72. Днес в 9:58 за пореден път се уверих в това, че човекът може да бъде преди всичко злобен, на последно място учтив, или по-скоро това се отнася за водачите на тази линия. Имам майка, която е с инвалидност, днес отивайки към спирката на автобуса, видяхме, че същият пристига и се забързахме, за да го хванем. При куцащия вид на майка ми, шофьорът на автобуса реши да затвори предната врата (видимо умишлено), аз изтичах и се качих през средната и се развиках да отвори, защото е инвалид. При тези ми думи, той реши да затвори и средната и задната врата, т.е. тя да остане на спирката. На тази реакция и аз, и още няколко души в автобуса се развикахме. В крайна сметка майка ми, с помощ от мен и още един човек, се качи в превозното средство. Искам дебело да подчертая, че това не е първия такъв случай. Преди две седмици шофьор на същата линия, отново отказа съдействие на майка ми, да наклони автобуса, за да може тя да се качи с думите "Като не моеш да одиш къде си тръгнàла МА". А преди около 2 месеца шофьор на същата кола, от днешната сцена, ни затвори врата под носа, като видя, че тичам с дъщеря си в бебешка количка, за да го хвана. Много Ви моля, не подминавайте сигналът ми с лека ръка. Искам да получа отговор на върпоса каква ще е санкцията към този шофьор. Според мен злобата трябва да се накаже!!! Писнало ми е, а и не само на мен, от грубото поведение, лошата хигиена, натрапването на музикални предпочитания и цигарен дим в автобус 72!!!!! Държа да отбележа, че линията все още се обслужва от фирма "Карат С"!!!!