Гергана Стефанова
Пълен абсурд! БДЖ най-нагло и съзнателно вземат повече пари от пътниците си. Редовно пътувам от Варна до родния си Димитровград като от 2018 ползвам директната линия на БДЖ Варна-Пловдив, която временно минава и през Димитровград. Още през месец Март 2018 забелязах, че има разлика от 1 лев между цената, обявена на сайта на БДЖ и сумата на билета. На 02 Март 2018 сигнализирах на националния телефон и на касата във Варна като и от двете места признаха, че има грешка в сумата на каса и действително съм надплатила 1лв. От гарата във Варна дори ме повикаха да си взема надплатения лев. Не отидох, но се надявах, че със сигнала си съм спасила хиляди други пътници от ощетение. Каква беше изненадата ми, когато на 3 Юни 2018, пътувайки този път от Димитровград към Варна, установявам че цената продължава да е непроменена и грешката не е само в локалната каса (както ми беше обяснено през Март), а в цялата система. Онлайн цената за седящо място 1-ва класа е 20 лева, но както ще видите и на билета, тя е 21лв. Веднага си задавам въпроса и ме е страх от отговора - колко хиляди пътници ежедневно плащат над обявените цени? Къде отиват тези пари? Защо след като има подаден сигнал за завишение от 10% никой досега вече над 3 месеца не взе мерки? Надявам се вие да ми помогнете да разнищим казуса, тъй като имам подозрения, че проблемът не е само с този влак и не само по това трасе.