Това съобщи председателят на Комисията Маргаритов в студиото на "Здравей, България"

„От миналата седмица работим по този случай. Целта е са да бъдат заличени максимално неприятностите, които са претърпели тези хора и преди всичко да получат обратно парите си, каквото обещание хотелиерът даде. И за част от туристите то е спазено. Допускам, че благодарение на нашата намеса, още след празниците, ще се предприемат действия и те ще си получат парите обратно”. Така коментира в студиото на „Здравей, България” председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов случаят с провалената почивка на български туристи във Велинград.

По думите му хотелът бил проверяван и преди, като и тогава условията за добра хигиена не отговаряли на изискванията.

Провалена почивка и празен джоб

„Очевидно това е проблемен обект. Тук ще бъдат съставени актове, най-малкото два на брой, от гледна точка на несъвпадането на категоризацията с това, което се предоставя като услуги. Глобите варират от 1000 до 5000 лв. като ние някъде по средата фиксираме санкцията”, добави Маргаритов като поясни, че хотелът не може да бъде затворен и единствено подлежи на финансова санкция от страна на Комисията за защита на потребителите.

Клиенти напуснаха хотел посред нощ заради лоши условия

По думите му, комисията извършва проверка при сигнал. И посъветва, че недоволният турист може да направи снимка и да изиска да се направи протокол, който да се подпише от хотела, особено ако става въпрос за голяма група.

Целия разговор гледайте във видеото. 

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.