Здравейте, След като видях днес репортажа относно хотела, в който попаднахме и ние това лято реших да ви изпратя малко снимки от кошмарната обстановка. Ще приложа и имейла, който изпратих към туристическата агенция, която ни настани. На следващия ден получих обаждане от техен представител, които беше потресен от разказа ми и снимките, беше ми обяснено, че проблема идвал от това, че управител бил всъщност самият собственик, който явно не бил наясно как се управлява хотел и че имал хотел и в Разлог, който бил страхотен. При едно от запитванията ми към служителите на рецепция как и кога бих могла да разговарям с управител ми беше отговорено, че нямало такъв... Цитат: "Здравейте, Пиша Ви по повод впечатленията ми от "хотел" Мурите Бийч - Черноморец. Не са случайни поставените от мен кавички, което ще изясня, но нека започна от самото начало. След като пристигнахме ни настани служителка, която говореше само и единствено руски език (държа да отбележа, че никога не съм учила руски, а и предвид, че се намираме в България, не смятам, че е необходимо да говоря какъв то и да било друг език освен български), каза етаж 5 и с жест ми показа, че стаята е в дъното на коридора. До тук добре, влизаме в апартамента и ... о, ужас - тоалетната чиния беше със счупен капак, свален и оставен до нея, имаше по една малка кърпа на човек, липсваха столове и маса на терасата, прага извеждащ към терасата беше почти изцяло изкъртен, копчето за бойлера извън банята беше с оголени кабели, а телевизора (който беше един за две стаи) беше почти разглобен и без дистанционно. Слязох веднага до рецепция казах всичко, което имах и ми беше отговорено, че ще ни донесат маса и столове, кърпи няма по вина на пералното (щели да дойдат утре - неделя), а относно дистанционното (направо не вярвам какво чух) - имало такова, но нямало батерии ... като в допълнение ми беше обяснено, че това място е детски лагер, а не хотел, което е трябвало да ми бъде обяснено от туристическата агенция! Реших да изчакам спокойно, дойде неделя и следващото ми изумление - басейнът беше с работно време, съобразено с режима на руските лагеруващи деца, които постоянно имаха разни игри и забавления в и около басейна, което автоматично правеше използването му от гостите извън лагера невъзможно. Прибрахме се в неделя от плаж и като нормални хора искахме да се изкъпем, но в стаите си намерихме положението, което бяхме оставили, тоест отново бяхме само с малките кърпи. Отидох отново до рецепция да попитам какво се случва, отново попаднах на същата руско говореща администраторка, а и отговорът беше същият, че кърпи ще има утре, а на въпроса ми "Значи няма да се къпем, така ли?", отговора беше "ДА"... аз онемях, докато ние водехме този разговор дойде един друг гост (явно тъкмо настаняващ се) да попита защо няма калъфки в стаята си, чувайки нашият разговор той се обърна и ме попита " Ама и кърпи ли трябва да имаме в стаята?". Така или иначе за престоят ни от 6 дни, ние кърпи не получихме, нито пък ни беше сменено спалното бельо. Аз съм била в този бранш, започнала съм като тур агент, преминала съм през администрация до фронт офис мениджър, работила съм и в 2-звездни и в 4-звездни хотели, но такова нещо не съм срещала, нито в професията си, нито като потребител на услугата. Прословутата им следобедна закуска включваше филийка разрязана на две и намазана с пастет (всъщност само мирис имаше на пастет) и едно парче краставица, в целия комплекс нямаше студена вода, а само изключени диспенсъри и всяка вечер алкохола свършваше към 20 часа, тоест ако си отишъл да вечеряш в 20 часа, ще можеш да пиеш само вода и то топла. Много негативи събрах за престоя си там, единственото положително, което мога да кажа е относно персонала в ресторанта, всички момичета и момчета бяха много усмихнати и любезни. За финал искам да отбележа, че не Ви пиша с някаква користна цел или да искам нещо, просто изказвам мнение, защото в случая и името на Вашата агенция беше опетнено, бих ви посъветвала занапред да проверявате обектите, които предлагате, защото е недопустимо това, което ние получихме срещу сумата, която платихме, а насреща и едно извинение не получихме. Факт е, че никога не бих посетила този "обект" отново, но и бих се замислила, ако попадна на Вашата агенция. Надявам се, да не съм обидила никой, но поставете се на мястото на туриста, който иска една седмица спокойствие и почивка, а престоят му се превърне в кошмар." Държа да отбележа, че бяхме четирима възрастни и за престоя ни от 5 нощувки платихме една доста солидна сума, а насреща получихме едно солидно НИЩО!!! Надявам се с вашето съдействие да се прекрати тази порочна практика за ограбване на и без друго изтормозения обикновен човек, който иска само спокойна почивка. Желая Ви успешна седмица! Поздрави, Зорница Димитрова-Петрова