М.Дончев
Здравейте,
Изпращам Ви снимки на руините, които останаха след като софийската Топлофикация, замени тръбите от топлопреносната си мрежа на бл. 262 и бл. 265 ж.к. „Надежда”-2. Виждате остатъците от строителни материали и асфалт зарязани в нищото. Площите, които виждате покрити с пясък, чакъл и боклуци, бяха зелени тревни площи, в които играеха деца и се разхождаха домашни любимци. Ще трябва да минат сигурно години за да се възстанови тревното покритие под инертните материали, изсипани там, но тогава сигурно пак ще трябва да се подменят тръбите монтирани сега. Надявам се някой отговорен ръководител от „Топлофикация София“ да гледа предаването и да вземе отношение, за да си изчистят боклуците, оставени от техни служители в зелените площи.
По-късно от пресцентъра на „Топлофикация София“ изпратиха до NOVA позиция по казуса.
Ето и целия текст:
„Във връзка със сигнала на г-н М. Дончев за незавършен обект на „Топлофикация София“ ЕАД в ж.к. „Надежда“ бихме искали да направим следното уточнение:
Обектът на дружеството в ж.к. „Надежда“-2 при бл. 262 и бл. 265 е завършен близо две седмици предсрочно. Дружеството настояваше ремонтните работи да се извършат максимално бързо, за да бъде възстановено подаването на топла вода. Надяваме се, че потребителите ще проявят разбиране, защото рехабилитацията на топлопроводите е в тяхна полза - осигурява качествено и надеждно топлоподаване.
Незабавно изпратихме проверка на обекта, но бихме желали да обясним както за г-н Дончев, така и за всички наши потребители, които ще бъдат засегнати от летните ремонти, следната процедура. Фирмата-изпълнител на обекта е задължена по договор да възстанови вертикалната планировка във вида, в който е била преди старта на ремонтите. Освен това следва да спази задължителните процедури при закриване на изкопите над реконструираното топлопреносно трасе и полагането на асфалт. Периодът за възстановяване на обекта е около 1 месец след приключване подмяната на тръбите. Предвид тези обстоятелства бихме искали да успокоим г-н Дончев, че настилката ще бъде възстановена, остатъците от строителните материали също ще бъдат събрани и извозени от обекта.
Благодарим на г-н Дончев и искаме да напомним на потребителите, че имат възможност да подават сигнали за извършваните от „Топлофикация София“ ЕАД ремонти и на клиентските мейли, както и на страницата на дружеството във Фейсбук.
За нас този непосредствен диалог с гражданите е изключително важен, защото ни помага да водим полезен диалог и да подобряваме работата си.".