Маринела
Здравейте, искам да изкажа възмущението си от ВиК дружеството в гр. Добрич. За пореден път сме оставени без вода вече 10-ти ден. След постоянни сигнали и въпроси, реакция няма, няма и резултат. Чуваме само, че има някъде някаква авария. Интересен факт е, че тази "авария" не се оповестява официално никъде, в страница, сайт или каквото и да е на дружеството.
След като за пореден път зададохме на Янко Димитров (отговарящ за нашия регион) въпроса "Кога ще имаме вода?", отговорът беше "Аз да не съм Ванга, че да ви кажа". Най-малко това звучи несериозно от човек на неговия пост. Попитахме и директора на ВиК, той не бил уведомен. Моят следващ въпрос е: "Кой е уведомен и кой трябва да вземе мерки?". Явно ние.
Благодарение на кооперацията в с. Овчарово получаваме вода от тяхна лична водоноска, защото нашето дружество не си прави усилието да достави вода, след като ни лишава от достъп до такава. Все пак те са длъжни по закон и по договор.
Подобен случай имахме и през м. септември. Тогава бяхме оставени 20 дни без вода "поради ремонт". Звъняхме в КЕВР и подавахме жалби. Оттам ме попитаха дали съм наясно, че сме в бедствено положение. Да, ние потърпевшите, сме наясно, но виновниците не ги е грижа. Тогава вода ни беше донесена от Службата за противопожарна безопасност, след наше позвъняване на 112.
Спасяваме се, както можем, но не мисля, че това е правилният начин. Никога да не знаеш кога ще имаш или няма да имаш вода. Ние сме 5-членно семейство, има и други млади хора, както и хора, отглеждащи животни. Положението е нетърпимо. Ако България е там, където има даже и един българин, явно нашето дружество не смята, че живеем в България. Основно човешко право е достъпът до чиста вода. На нас такъв ни отказан, без право на обжалване. Не коментирам дори качеството на водата - известен факт е, че в нашия район е с най-ниско такова, но за сметка на това с една от най-високите цени. Предприели сме мерките, които ни позволява законът, и няма да спрем, докато някой не реши, че и по селата живеят хора!