Клиенти на трите мобилни оператора се жалват от услугите им...

Големи опашки от недоволни клиенти на трите мобилни оператора се извиха в приемния ден на Агенцията за защита на потребителите.

Най-често хората се жалват срещу несъстоятелното завишаване на месечните сметки, трудностите при прехвърляне от един мобилен оператор на друг, запазването на телефонния номер, както и подмяната на дефектен мобилен апарат.

Въпреки, че деня е работен, само до обяд, над 70 души подадоха оплакванията си към някои от трите конкурентни мобилни оператора. Имаше и такива сред потърпевшите на мобилните услуги, с претенции и към трите мобилни компании.

Представителите на мобилните оператори в приемните кабинети отказаха коментар пред камерата на "Нова телевизия", но обещаха на клиентите си до дни да намерят решение на проблемите им.

За да разберете кои са най-честите оплаквания срещу мобилните оператори, вижте видеото.