В другите страни има определени периоди, в които се правят подобни намаления, каза експертът...

През цялата година у нас се правят някакви промоции, които сякаш ни създават впечатление, че едва ли не непрекъснато стоките са на много занижени цени.  Това обаче не е така, каза в \"Здравей, България\" Ивета Минкова, гл. експерт на Федерацията на потребителите.


По думите й в другите страни има определени периоди, в които се правят подобни намаления – обикновено по празниците.


Търговецът печели от оборота, той не печели от високата цена, на която предлага определен продукт. Но тук не става дума да се продава стока под нейната себестойност. Намаления от по 80% говорят за това колко са завишени цените по принцип в България, коментира тя.


Заради това, че българинът има по-малко средства, се обръща към по-евтините стоки. Не би трябвало да означава, че прави компромис с качеството. Ако има някакво отклонение, то трябва да бъде отбелязано, така че  потребителят да го види, отбеляза още експертът.