Вече втори час чакаме на изход 6 на летище София да излетим за Бодрум. Както се вижда от таблото, това трябваше да се случи в 4:45, виждате и че е близо 5:30. Всички сто и нещо пътници, голяма част от които семейства с малки деца, сме на изхода от 3:30. Закъснения на полети се случват, разбираемо е. Но не е разбираемо втори час да няма никаква информация кога ще излетим и на какво се дължи закъснението. Нито информация, нито служител от авиокомпанията Онуреър или служител от летище София. Потърсих информация на телефона на летище София. За щастие ми вдигнаха и обясниха, че трябвало първо да кацне самолетът от Бодрум и след това да ни качи нас. Жената беше силно озадачена защо никой не е дошъл да ни обясни това. Идея нямам самолетът от Бодрум по разписание ли каца в 5:20, половин час след като ние трябваше да сме излетели с него, или е закъснял. Всичко се случва, но да неглижиращ пътниците си без информация, е недопустимо! Последната снимка е на хората, чиито полет към Лондон е след нашия - те излетяха навреме.