Вижте как се прави "ремонт" на главния път Добрич - Албена. Снимките са от преди седмица. А снимките с дупките са от 04.06.2016 г. Пътят се кърпи с някаква "смес" от смола и мозайка. Силно казано смес, като се има предвид, че мозайката почти не може да се слепне и се изрони само след седмица на доста места. Пълненето става без никакво фрезоване и без абсолютно никакво валиране. На някои от снимките се вижда как вече напълнена със смес дупка е отново изровена. А снимките с дълбоките дупки са от същия път, но на един 250-метров участък на обиколния път на с. Стефаново. Та там фирмата, която изкърпва, явно е забравила да напълни дупките. За около 250 метра успях да преброя 29 дупки, най-малката от които - с диаметър 20 см и дълбочина 10 см. 

---------------

От Агенция "Пътна инфраструктура" отговориха на сигнала така:

 

"Ремонтът на пътя Добрич – Албена, обиколния път на с. Стефаново, е направен през месец май. Коментираните снимки на дупки, запълвани според зрителя „с някаква смес от смола и мозайка“, са изкърпени по призната и широко използвана в световен мащаб технология за запълване на дупки под налягане с фракция и битум. Тя се използва от АПИ при аварийни и неотложни ремонти докато не бъдат осигурени достатъчно средства, за да бъдат реализирани дейностите за цялостно преасфалтиране на участъците или до изкърпването им с топла асфалтова смес. Винаги накрая  ремонтът по тази технология  завършва със суха фракция, която трябва да поеме излишния битум, което от зрителя е коментирана като „мозайка, която не може да се слепне. За гарантиране на качеството на изпълняваните по тази технология  по републиканската пътна мрежа ремонти е изготвена и се съгласува технологична карта и този тип ремонти ще се изпълняват само при стриктното й спазване.

 

От снимките на зрителя до отворените нови дупки се виждат ясно и вече ремонтираните преди това по описаната по-горе технология. Държим да отбележим също, че посочените като „отново изровени“ дупки категорично не са вече запълнените.

 

Както и зрителят е отбелязал, снимките на „новите“ дупки са направени седмица по-късно. И това се вижда ясно от снимките на сигнала от гражданина, където може да се види ясно както изкърпената дупка, така и сниманата до нея в последствие. Това показва и проверката, която АПИ разпореди на областното пътно управление в Добрич.

 

Снимките са доказателство също, че отворените дупки по същия път не са обработвани по никакъв начин и няма как да са изровените вече запълнени дупки. Регистрирани са новопоявили се дупки в участъка и същите са възложени за ремонт до края на месеца."