Здравейте! Пиша Ви по повод зачестилите оплаквания от хотелски условия. Снимките, които Ви предоставям, са от престоя ни в хотел в Пампорово през януари тази година. Закупихме ваучери от сайт за колективно пазаруване. Направи ми впечатление, че в интернет пространството почти няма информация за хотела, също, че цената е доста ниска за база HB, особено в сезона, но си казах: "Колко пък да е лошо? Ако не ни хареса храната, винаги може да излезем навън. За тези пари...". Да, ама не. Намерихме доста трудно въпросния хотел, тъй като се оказа, че има дублаж на имената. В Пампорово имаше (вече не) още един хотел с това име. Озовахме се пред огромна сграда, намираща се на един склон. Влязохме в доста тъмно фоайе и бяхме настанени в ст. 406 - снимки от която прилагам. В допълнение към тях - вратата на банята не се затваряше, водопроводите бяха толкова стари, че когато някои пуснеше водата, разбираше целият хотел - изключително силен шум. През дограмите духаше, работеше само един контакт, което изключваше вариант духалка. Показахме се на терасата и чухме момчетата от съседната стая да коментират, че топла вода няма. Решението бе взето - ще се преместим на следващата сутрин в друг хотел. Слязохме да вечеряме, все пак бяхме платили и вечеря. Озовахме се в неотопляемо помещение, в което се пуши. Храната бе нахвърляна по масите, в целия цигарен дим и бактерии, които се пренасят с януарския студ /уверявам ви, тогава беше наистина студено/. На сутринта слязохме на рецепция, заявихме желанието си да си тръгнем и изявихме претенции към оставащата сума. Жената дори не направи усилие да ни задържи като гости, а троснато заяви, че ще възстанови само половината сума, тъй като сайтът за групово пазаруване задържа остатъка. Взехме сумата и си тръгнахме. Не мога да пропусна факта, че телефоните на КЗП не работеха, телефоните на въпросния сайт за колективно пазаруване - също. Вярно, че беше неделя, но все пак... Както и да е. Преместихме се в друг хотел. Пак три звезди. Платихме една идея отгоре, но получихме възможност да изберем стая, мезонет, камина и любезно отношение. Историята има хепи енд. След като се прибрахме в София, изпратих снимковия материал на въпросния сайт за групово пазаруване и те възстановиха каквото трябваше, без да се налага да прибягвам до КЗП, телевизии или други подобни, костващи нерви и време. Да отбележа - въпросният хотел все още предлага услугите си. Много хора вдигат ръце пораженчески, но аз твърдо смятам, че човек трябва да си отстоява правата, каквото и да му коства това. Да, нужно е време, понякога и нерви, но ако 8 от 10 потребителя предявяват претенциите си към некоректни търговци от всякакво естество, случаи като тези ще намалеят драстично.