Станислава Ст
Здравейте! Изпращам Ви снимки от поредната абсурдна ситуация на пътя. На 4 май пътува група от 36 човека за Маджарово с автобус, нает с договор за транспорт от фирма в Бобов дол. Малко след отбивката за Хасково автобусът се развали - скъса ремък. След минути изби и вода от радиатора. Шофьорът сложи друг ремък. Водата обаче не спря да изтича и се оказа, че радиатораът е пробит. В това време шофьорът се обади на собственика на фирмата. Обясни му за аварията и отговорът беше „Карай и доливай вода“. Екскурзията ни включваше много места, които трябваше да посетим. Наложи се да сменим маршрута, като се отправихме направо към хотела ни в Момчилград. След 30-40 км се повтори късането на ремък. И всичко започна отначало. След поредната поправка, на около 5 км от Кърджали, в автобуса се „настани“ натрапчива миризма на изгоряло. Само за минути цялото купе се изпълни с гъст бял дим. Шофьорът спря и всички слязохме от него. Целият автобус димеше. Обадихме се на фирмата, шофьорът се беше притеснил и нямаше желание да говори с тях, тъй като не получаваше и помощ. Хората бяха изплашени, в групата ни имаше и две деца. След като останахме отново на пътя, потърсихме транспортна фирма в Кърджали. С благодарност за фирмата, която се притече веднага на помощ. За около 20 мин. дойде кърджалийски автобус и ни взе. Шофьорът пък го упътиха към най-близкия сервиз. По договор при такава ситуация фирмата е длъжна да изпрати друг, по възможност - здрав автобус. Никаква заинтересованост обаче нямаше от тях. Обади се диспечер 5 часа по-късно. Подчертавам, че собственикът изобщо не прояви никаква инициатива. Единственото, за което попитаха, беше накъде ще пътуваме другите дни, защото екскурзията ни беше четири дни. Успокоиха се, след като разбраха, че сме наели друг автобус. Три дни автобусът беше на сервиз. Монтьорите там казаха, че возилото е толкова амортизирано, че не трябва да се движи по пътищата. Закрепиха го до степен "колкото да се приберете". Отново подчертавам, че никой от транспортната фирма не се обади поне да се поинтересува от пътниците и да се извини за случващото се. Отреагираха в момента, в който заявих, че няма да им се плати нищо повече от капарото, оставено при тях.