Графи Ганчева
Тировете, които се виждат, са 3, реално бяха 5. Преди това подминахме 2 катастрофи в рамките на само 20-30 км. Разминаването с насрещен тир е през средно 40 сек. Катастрофи с жертви по този път стават ежедневно. Пътят не е планински или трудно-проходим, просто е тесен! Възможност за разширяване обаче има. Колко хора трябва да загинат ОЩЕ, и какво точно трябва да се случи, за да се създадат едни нормални условия за движение по този път. Интересно ще ми е да разбера каква е равносметката-ползите от Дунав мост при Видин срещу жертвите, които е взел и ще продължи да взима този път. Струва ли си цялото усилие по построяването на моста? Толкова ли скъпо ще и струва на нашата "държавица" да разшири съществуващия път и създаде нормални условия за движение. Направиха мост за тировете, но не им направиха нормален път, по който да продължат да се движат. Това е като да си купиш луксозна и бърза кола и да я караш по черен път с дупки. Но и на подобни малоумия сме били свидетели.