Анализ на PR експертите Любомир Аламанов и Нидал Алгафари

Предизборната кампания е малко изнервена, учудващо негативна от страна на една част от партиите, а пък от друга - с учудващи послания. Неслучайно все повече и повече хора се отказват да гласуват. Сякаш това е цел на много от политическите субекти, което е ужасно, каза за "Твоят ден" PR експертът Любомир Аламанов.

По думите му в момента, в който една партия отиде в парламента, тя рязко забравя защо е там и започва да води своя собствена адженда.

"Експерти са видели, че няма никакъв проблем с машините. Това е положителна стъпка към промяната. Иначе следващия път, поради опасения, че някои хора не разбират от букви или цифри, може да върнем цветните бюлетини, или пък да гласуваме с камъчета, с палец и печати", смята той. И е категоричен, че хората трябва да упражнят правото си на вот, защото вв противен случай оставят властта в ръцете на партийните ядра. 

Изборите на 2 април - прелюдия към нов вот или възможност за редовен кабинет

Нидал Алгафари пък смята, че кампанията върви много интересно, а всяка партия е насочена към определена таргет група. ''Силите са съсредточени във втърдяване на твърдите ядра. И като че ли това е успешно. Онези, които нямат такова ядро, опитват чрез скъпи реклами да компенсират факта, че се появява ножица между тях и първите. Мисля, че гласувалите ще бъдат повече от преди, заради връщането на хартиената бюлетина. Бедността у нас ражда недоверие в политиците. Създаде се недоверие и към кодовете и софтуера на машините. С каквото и да се гласува, доверието вече е разрушено", заяви той. 

Целия разговор гледайте във видеото.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.