Уважаеми г- жо Цолова, г-н Николаев. Първо искам да благодаря за отклика на Вашата медия. Днес с недоумение изслушах отговорите на Мария Димитрова, "Обслужване на клиенти", която или не е запозната със случая, или казва неистина. Не открих телефона Ви, за да се опитам да внеса допълнителна яснота. Затова считм за нужна настоящата информация. Хронологията на събитията е ТОЧНА, както е описана в сигнала до Вас от 29.11.2013г. Сметката е платена на 28.11.2013 в 09.33 НЕ В МАГАЗИН ИЛИ СУПЕРМАРКЕТ, а през Е-рау, през компютъра ми. Платена е ЦЯЛАТА, изпратена от Енерго-ПРО сума. При разговор с оператор на Енерго в 15.55 на СЪЩИЯ ден става ясно, че плащането е ОТРАЗЕНО в тяхната система (прилагам аудио запис) и тъй като данните се актуализират в 11.30 (по думите на г-жа Димитрова), значи към 11.30 на 28.11.2013 в енергото вече знаят за погасената сметка. Но въпреки това в/около 15.00 спират тока. В системата на Е-рау не се показват каквито и да са такси/лихви, ако не са отразени във фактурата, изпратена от дружеството (иначе бих ги платил заедно с консумираната ел. енергия). Разговорът (запис от който имате), регистриран в 11.34 (фактически от телефона ми е в 11.30 ) е проведен на следващия ден, 29.11 и въпросите са защо при платена месечна сметка (09.33, 28.11 ) и платена такса включване (18.24, 28.11), към момента на разговора (11.30) захраването не е възстановено. Отговорът - заради неплатени лихви от 0,41.лв. Приложено, изпращам Ви и разговора с оператор на Енерго-Про в 15.55 на 28 ноември, четвъртък, по време на който (на 1мин и 30 сек) се заявява: днес е извършено плащането .... на 28 ноември). Имам аналогичен запис от 15.50 на 28.11, но арогантния тон на г-жата, която ми затвори телефона, разбирайки, че записвам, не е за пред аудиторията Ви. Всички записи са автентични.

 

Сигнал: О. Колев