Здравейте!

Това е шахтата на тротоара на ул. "Хайдушка поляна" 55 в София, чийто капак е счупен от 26.03.2014 г. Счупиха го работници на Райкомерс, като подизпълнители на Софийска вода. Те отричат да са го направили и отказват да поправят капака. Проведоха си вътрешно разследване с резултат: "Багеристът каза, че не е той". Представяте ли си да си беше признал???

На такова чудо не съм се надявала! На счупването /багерът, заобикаляйки поставено от фирмата заграждение на улицата, е минал през тротоара, през шахтата и капакът се е счупил от тежестта му/ има двама свидетели, които веднага са възроптали срещу случилото се, потърсили са техническия ръководител, но го нямало и нямало да дойде.

От "Софийска вода" отказват да поправят шахтата, защото Райкомерс казали, че не са я счупили те, а и шахтата не е наша, а е на ЧЕЗ. На 3 април, в деня, в който разбрах чия е шахтата, подадох сигнал до ЧЕЗ.

От тогава се въртим в омагьосан кръг, чакаме ли чакаме, говорим си по телефона, информираме се, извършват проверки, подават питания, а капакът на шахтата продължава да е счупен. Според тях е обезопасен. Виждате от снимките какво представлява обезопасяването. Три пръчки от кварталната градинка, с малко жълто тиксо около тях. Шахтата вече се пълни с боклуци. Трябва ли да има нещастен случай, счупен крак, глава или друго, за да бъде направен капакът на шахтата?

В 21 век, в столицата на европейска държава колко време шахта, в която има кабели, вкл. на улично осветление, ще стои без капак и ще представлява опасност за всички преминаващи по тротоара на улицата?

От 26 март чакам отговор на въпроса кога ще бъде направено това! Изпращам сигнала и до вас, защото вече се убедих, че обикновеният човек е никой пред големите монополисти! Те се сещат за него само, когато му изпращат дължимата сметка!

Моля, СЪДЕЙСТВАЙТЕ НИ!