Ана Рангелова
По настояване на дъщеря ми, тинейджърка, днес се запътихме към новооткрития и така широко рекламиран мол. В един от магазините си беше харесала дреха, с намаление за 24.99 лв. Тъй като имам и малко дете, дадох на момичето две банкноти по 20 лв и останах да я чакам пред магазина. Излезе с тъй желаната покупка, но за мое учудване ми върна само 5 лв. Погледнах етикета и касовата бележка (които прилагам) и видях, че са различни, на касата е платила с 10 лв повече. Реших, че не са отразили намалението в системата си и тръгнах към касите за да оправя това недоразумение. Няма да Ви отегчавам с подробно описание на диалога със служител на магазина. Държа се меко казано скептично, нагло и до немай - къде пренебрежително. Да, били сгрешили етикета. И това е! Нито дума за извинение. Друг етикет пред щанда със стоките няма, специално проверих преди да говоря с някого. Т.е. аз купувам на обявената от ЕТИКЕТА цена. Но не плащам нея, а някаква друга. Като "компромис" предложи да върна стоката, а те щяли да ми върнат парите! Което по принцип имам право да направя и без причина според таблата в магазина им. Които правила явно не си е направил труда да прочете. Не върнах елека. Бях го обещала на дъщеря ми, а вината не е нейна. Но останах с впечатление, че ме лъжат на дребно; че съм не клиент, а някакъв натрапник, който е длъжен да се събразява с тяхното спокойствие. Повече няма да отида там. И ще разкажа на всички, които ме изслушат. Цената от 10 лв е доста височка за такава "хубава" антиреклама, не мислите ли?