Много пъти съм купувала храни негодни за консумация, като съм залагала на по-скъпото, надявайки се, че това ми гарантира качество. Тъй като след покупки изхвърлям касовата бележка, нямам как да докажа, че е закупено от тях, съответно хвърлям и храната. Този път изпратих дъщеря ми за спагети със заръка да гледа срок на годност. На другия ден, когато ги извадих, за да ги приготвя...бях щастлива от факта, че е купила точно тях. Ето високият им контрол, както и гръмките фрази за доверие в собствената им марка! Не съм гнуслива, но пъпленето на тези гадинки ме потресе. Разбирам, че се случва, разбирам и това, че не може да се обхване всичко при толкова стока, но защо винаги това да е за наша сметка? Звъннах на посочения тел. за клиенти и съобщих за това. Щяли да ми възстановят крупната сума. След това ми звъняха два пъти от номер, на който аз не мога да върна обаждане, което ми показва, че желанието за контакт е само тогава, когато те преценят. Не виждам смисъл да вдигам на хора, които ако им е кеф ще ми звъннат. Еднопосочността на комуникация за пореден път демонстрира неуважение, както и това да сме по-далече от подобни вериги магазини.