Здравейте! Сутринта трябваше да пътувам към София. От гара Криводол купих два редовни билета за бърз влак, първа класа. Влакът се бил повредил и дойде с около 20 минути закъснение. На гара Зверино локомотивът се повреди отново и се наложи да изчакаме друг влак, с който да се предвидим до София. Влакът, който дойде, беше пътнически. Първа класа нямаше. За платения по-скъпо за календарен ден и първа класа билет получихме място във вагон без отопление и лед на вътрешната част на прозореца. Пристигнахме със закъснение 135 минути. Решени да потърсим правата си, бяхме препращани от гише на гише. Най-после стигнали до началника на билетните каси се оказа, че не можем да бъдем обезщетени. И самият персонал се возел в студа, беше отговорът. За връщане на част от платената сума не може да става въпрос, защото персоналът на влака, на който бяхме прехвърлени, не е заверил билетите ни. Ръководството съжалявало за неудобството. Все пак, ако искаме да подадем жалба, да сме отишли на Вазов 3. С притоплени в началническата канцелария крака поехме разочаровани към вкъщи. С този разказ се надявам повече хора да търсят правата си. Единствените в канцеларията бяхме аз, годеникът ми и още една жена, която дори е била правостояща!