Колев
Здравейте, изпращам ви телефонен разговор с оператор на Енерго-ПРО (не виня оператора, а организацията). Хронологията е следната: получена фактура на 15.11.2013 (с дата 08.11) с краен срок за плащане 18.11. Фактурата е платена в 09.33, 28.11.2013 (в края на месеца плащам ВСИЧКИ сметки, след получаването им в системата на Е-рау) - токът е спрян в 15.00, 28.11.2013. (т.е. при ПЛАТЕНА ВЕЧЕ фактура). След разговори с оператор се уточнява, че при плащане на "... такса за включване ... " до края на деня, захранването ще бъде възстановено до 12.00 на следващия ден - в 18.24, 28.11 платена таксата - до 11.30, на 29.11 захранването не е възстановено. При разговор с оператор става ясно, че " .... има неплатени лихви (четири на брой, включително от 2012 г.) от закъснения (които не са вписани в поредните фактури и съответно не могат да ми бъдат известни, тъй като не се регистрират в Е-рау) в размер на 41 стотинки (0,41лв)". Лихвите, платени в 12.04, 29.11 и след пореден разговор с оператор, отговорът е "... ще бъде включен, може би до края на деня или .... в понеденик...". Към 14.30 ток няма. Изпращам само запис на разговора, от където се разбира, че фактурата и таксата са платени, а за 0,41 лв. захранването не е подадено. Разбира се притежавам писмени документи по плащанията, както и всички аудиозаписи от 28 и 29 ноември. Моля, ако счетете за нужно да оповестите този запис, заличете личните данни. Благодаря! Става дума за Частна целодневна детска градина.
Сигналът е изпратен от Колев
*Бел. ред.: Снимката е на БГНЕС