Здравейте!

Пиша ви за една откровена гавра, приложил съм снимки на кисело мляко, закупено от малко магазинче в квартал "Младост 3", намиращо се в блок 364, между вход 4 и 5. Млякото е закупено от моя леля, покритието на млякото е спукано и прилежно залепено с парче прозрачно тиксо. Трябва да призная, че изобщо не си личеше, до момента в който не понечих да го стисна, тогава дупката си пролича и млякото се появи на повърхността, под тиксото и дупката се показа. В рамките на час от закупуването го занесох във въпросния магазин. Ще отбележа, че касова бележка не и е дадена! Макар да е принтирана, не е подадена на жената. Занесох млякото обратни в магазина, по малко от час след закупуването му. Това, което ме обиди, не е дефектният продукт, негоден за продаване, а държанието на продавачката. Изключително грубо, макар да си спомняше клиентката си и да потвърди, че млякото е закупено от там, макар да нямаме касова бележка, ме обвини, че ние сме си го продупчили и залепили. Обясни ми, че е в срок на годност и не разбира защо я притеснявам. Изключително грубо държание, казах, че не очаквам да го заменят, а поне някакво извинение, такова не получих. Никой няма да прави голям въпрос за едно кисело мляко, въпросът е по скоро принципен. И освен годен продукт, от един магазин може да се очаква добро обслужване. Е в този магазин и двете липсват.