Искам да Ви запозная с една случка, която много добре удостоверява циничното и арогантно отношение на монополистите в България към техните клиенти. Електрохолд ЕАД ми надвзеха сума към месечна сметка за януари 2022 г.

Попитах, кога ще ми бъдат възстановени парите? А отговорът беше, че трябва да чакам. В началото на март 2023 г., получих обаждане, че вече мога официално да им се помоля, като отида в техен офис и си пусна съответната молба.

Отидох, попълних молбата и служителката зад гишето ми заяви че трябва да представя официален документ, удостоверяващ банковата сметка, по която те ще възстановят надвзетата сума.

Естествено, аз запознах служителката, че такъв документ се заплаща в банката, дали те ще ми възстановят и тази допълнителна сума? След главоблъсканица от страна на служителката на Електрохолд ми предложиха да попълня банковата сметка в молбата и авторитетно ми заявиха, че парите ще си ги получа до 10 дни,.

Още не съм ги получил. На 21 юни 2023 г. отидох в техният офис и попитах съответната госпожа какъв е проблема, за да нямам още превод? Срещу лична карта ми беше връчен официален отговор от Боряна Цочева, Дирекция "Обслужване на клиенти", че е необходимо да представя номер на банкова сметка. 

Ако не бях отишъл на крака да попитам, как щях да разбера, в молбата има даже и телефон на който да се обадят. Аз банков номер съм написал в молбата. Отговорът с вкус на метал зад стъклото беше че трябва документ от банката и колегите са допуснали някаква грешка, че не са уточнили.

Отношението е толкова унизително и цинично, че ти става ясно, защо интелигентни и млади хора не искат да имат нищо общо с тази държава. 18 месеца се моля да ми върнат парите, които ми откраднаха. Ако аз не си заплатя месечната сметка, след колко дни ще ми изключат захранването?

Задължават ме по някакви техни изисквания да правя допълнителни разходи, за да ми върнат откраднатите пари. Кой би си позволил да предостави невярна банкова сметка, ако иска по нея да му бъдат преведени пари?