Журито на фестивала ФАРА подсказва какво можем да очакваме от 25-тото издание
Най-добрите представители на комуникационните агенции, компании-рекламодатели, медии се събират за пореден път, за да отличат най-успешните рекламни форми и кампании. Кулминацията в работата на креативната индустрия - форумът ФАРА – тази година се провежда под мотото "Раждат се звезди".
"Рекламната индустрия винаги е целяла да бъде съвременна, навременна. За това младите хора да нещо , от което ние много имаме нужда – няма как старите кадри да правят нещо ново и свежо. Имаме нужда от нови умове, с нови виждания ", каза Желяз Атанасов, творческо жури на фестивала, в предаването "Социална мрежа" по NOVA NEWS.
Според него през последните години брандовете все повече се променят и позиционират на обществената сцена по отношение на социалната ангажираност.
"Марките все повече навлизат в обществено значимите процеси – дали ще бъде със социални каузи или нещо друго, те в последно време осъзнават тази си роля и това може само да ни радва. Не става въпрос само за силен маркетинг или за продаване, става въпрос за социална отговорност", обясни Атанасов.
Представителят на медийното жури Александър Гагов обясни, че благодарение на навлизането на нови технологии, какъвто е изкуственият интелект, рекламният бранш не само се модернизира и разраства, но и става по-кокурентен.
"При навлизането на ракламния бизнес у нас това беше познат и така да се каже лъскав бранш. Сега вече трябва да търсим нещо ,което да направи бизнеса привлекателен за младите хора, защото конкуренцията с други сфери е голяма. Например технологичния и ИТ сектор, които в общи линии се борят за един и същ човешки капитал с нас", каза Гагов.
Форумът ФАРА ще се проведе в конгресния център в Бургас от 5 до 7 юни.
Целия разговор гледайте във видеото.
Редактор: Цветисиана КостоваПоследвайте ни