Британски експерт препоръчва няколко трика

На фона на всички тревоги, породени от пандемията от коронавируса, за мнозина вероятно е трудно да се отърсят от тях и да се отдадат на качествена почивка през нощта. За озовалите се в подобна ситуация британски експерт, цитиран от БТА, предлага няколко съвета за подобряване на съня.

Една от препоръките на Джеймс Уилсън е поне час преди лягане да си осигурим "период без коронавирус". През това време е желателно да избягваме новини или предавания, посветени на глобалната здравна криза, както и да не обсъждаме темата с близките си. Вместо това експертът препоръчва да четем любими книги с леко съдържание или да гледаме развлекателни програми.

БОРБАТА С COVID-19: Има ли ефект от носенето на маски?

Ако вечерта от половин час сте в леглото и не можете да заспите, защото пак сте обхванати от тревоги заради коронавируса, пробвайте да "пренастроите" мозъка си, съветва още експертът.

"Аудио книга, подкаст или приложение за медитация ще отвлекат вниманието ви от безрадостните мисли и ще успокоят пулса ви", казва Джеймс Уилсън.

Друга препоръка на експерта е да избягваме дневната дрямка, въпреки изобилието от време, с което разполагаме в условията на изолация.

"Ако нямате навика да подремвате, не се изкушавайте да го придобивате точно сега. Кратките дремки през деня неминуемо оказват влияние върху вечерното заспиване и добрия сън през нощта", отбелязва Уилсън.

ВСИЧКО ЗА КОРОНАВИРУСА У НАС И ПО СВЕТА ЧЕТЕТЕ ТУК

Светът е изправен пред изпитанието COVID-19. Само заедно можем да се справим с него. Борбата с вируса е отговорност на всеки от нас. Бъдете дисциплинирани и спазвайте препоръките на експертите. Погрижете се за себе си, за близките си и за околните.

Останете си вкъщи – пазете човешкия живот!

НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП

  1. Получавайте безплатно най-важното от деня в пощата си