Над 1 милион души са гледали първия епизод на най-позитивното шоу в българския ТВ ефир
Нова отбеляза първия си огромен успех със старта на пролетния телевизионен сезон – най-обичаното шоу в българския ефир „Като две капки вода” събра над 30% от всички зрители пред телевизионните екрани в страната през изминалата вечер.
По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere, в часовия слот 19:57-21:51, Нова e събрала над 1 милион души по време на първия епизод от третия сезон на шоуто и е била най-гледаният телевизионен канал в страната. В същото време втората в класацията телевизия е с дял от аудиторията от около 28%.
Нова води убедително и сред най-важните за рекламодателите демографски групи – при младата аудитория (18-34 г.) делът на Нова е 30.6%, а сред 18-49 годишните Нова събира 31.1% от всички зрители, гледали телевизия.