Снимка: Цветелина Белутова, „Капитал”
Главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг груп пред "Капитал"
Без всякакво съмнение Нова телевизия е номер едно в България сред активното население вече втори пореден сезон, заявява Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп, в интервю за вестник „Капитал”. Данните се отнасят и за цялата група на MTG в България, която е безспорен лидер в този период сред същата целева група, отбелязва Щосел.
През пролетния сезон Нова телевизия е и най-предпочитана сред трите най-интересни за рекламодателите демографски групи - хора на възраст между 18 и 34 години, между 18 и 49 години и жени между 25 и 54 години. Данните са според измерванията на Nielsen - това е единствената независима международна пийпълметрична агенция на българския пазар, която има опит в измерването на тв аудиторията в цял свят, с която работи по-голямата част от пазара и на която ние вярваме, подчертава Дидие Щосел. Пред изданието той цитира и данните за рейтинга на сутрешния блок на Нова, който продължава да бъде абсолютен лидер сред активното население - например от септември 2014 г. до момента „Здравей, България” печели 32.1% дял сред зрителите. При новините в 19.00 ч. от 1 май новинарската емисия на Нова е най-гледаната и предпочитана и сред трите демографски групи. Нова телевизия подготвя силен есенен сезон в ефира, с който зрителите ще могат да следят X Factor, Big Brother и „Фермер си търси жена”. Както винаги, и тази есен телевизията ще предложи напълно нов формат - риалити сериала „София - Ден и Нощ”, с което отново доказва, че е пионер във въвеждането на новите телевизионни формати на българския медиен пазар.
Пред изданието главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп откроява важността на проекта Diema Extra, чийто успех надминава първоначалните очаквания. „Diema Extrа е дългосрочен проект, който ще се развива през следващите 5-10 години. В същото време спортните права са много скъпи и хората трябва да разберат, а ние виждаме, че те вече го осъзнават, че ако искат да гледат висококачествен спорт, трябва да си плащат”, обяснява той.
В интервюто Дидие Щосел поставя акцент върху дигиталното представяне на компанията и силното присъствие онлайн с думите: „Интегрирахме всичките си онлайн платформи с Нетинфо. И се получи едно бижу”. Главният изпълнителен директор посочва още, че Нова Броудкастинг Груп е единствената компания в България, която достига до над 80% от населението в интернет. „На месечна база над 80% от интернет потребителите влизат в наши сайтове и платформи. В САЩ има само три компании, които постигат това - Google, Facebook и Yahoo. За мен това означава, че ние сме част от тази елитна група, която достига до над 80% от онлайн потребителите”, подчертава Щосел.
В интервюто той обяви и голямата новина за старта на 7 Talents - първата по рода си българска продуцентска и дистрибуционна компания за web видео, която ще бъде свързващо звено между създателите на видеосъдържание, медии, рекламодатели и потребители. „Ще работим директно и индивидуално с нашите клиенти, като ще ги представляваме, менажираме и в същото време ще дистрибутираме и монетизираме тяхното видеосъдържание в нашето дигитално портфолио, което е най-голямото в страната, както и в YouTube, бидейки техен директен сертифициран партньор”, обяснява Дидие Щосел.
Главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп подчертава още, MTG е абсолютно решена да остане в България и проявява интерес към придобиване и на други бизнеси на медийния пазар. „Имаме интерес да придобием още бизнеси, за да се разрастваме в свързани дигитални сегменти”, казва той.
Цялото интервю с Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп, четете в „Капитал” тук.