Данните са на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, интервюто на Григор Димитров, излъчено ексклузивно по Нова телевизия вчера сутринта (08:05- 08:35 ч.), пожъна огромен успех събирайки 53%* от всички зрители в активна възраст (18-49), гледали телевизия по това време. В същото време, втората медия, bTV събра едва 22% от зрителите.

 

Още по-голяма е разликата при активното градско население (18-49 г.), след което интервюто с Григор е предпочетено от 58% от зрителите или това е с 245% повече от резултата на втората медия, събрала едва 16,8% от зрителите в тази група.

 

Highslide JS
 

Вижте интервюто на българския тенисист: